Pomoc & Info
Zboží je možné vrátit do 100 dnů, pokud je stále v původním zapečetěném obalu. Pokud byl balíček otevřen, bude jeho vrácení vyžadovat schválení naším zákaznickým servisem.
1. Vlož zásilku do vycpané obálky. Pokud dojde během přepravy k poškození, nebudeme vám moct vrátit peníze. Nepoužívej prosím stejný obal, v kterém ti zásilka dorazila. Je určen pouze na jednorázové použití.
2. Stáhni si a vytiskni si náš formulář pro vrácení zboží a vlož jej do vycpané obálky. V tomto formuláři najdeš naši adresu. Formulář vyplň a zašli jej spolu s produkty, které vracíš.
- Jestli jsi ze země mimo EU, musíš vyplnit formulář celního prohlášení, který přiložíš k vrácenému zboží. Pokud nebude prrohlášení vyplněno nebo nebude odesláno, celní úřad může zásilku zastavit a vrátit ti ji.
- Celní prohlášení a faktura za objednávku musí být přiloženy na vnější straně zásilky. Formuláře musí být pro celníky viditelné.
3. Pošli nám svou zásilku. Doporučujeme použít sledovatelnou poštovní službu. Jestli se zásilka po cestě k nám ztratí, nemůžeme ti vrátit peníze.
Jakmile náš tým obdrží položku nebo objednávku a ověří, že jsou splněna naše kritéria pro vrácení, budou peníze vráceny zpět původní formou platby. Samotné vrácení peněz trvá 1-6 dní v závislosti na tvém účtu a způsobu platby.
Výměny bohužel nenabízíme. Zboží však můžeš vrátit do 100 dní od obdržení objednávky a pokud bude zboží v původním zapečetěném neporušeném obalu, vrátíme ti zpět peníze.
Potřebuješ další pomoc?
Pošli nám prosím e-mail, který bude obsahovat všechny důležíté informace - včetně detailů o tvé objednávce, e-mailovou adresu a fotky nebo videa vadného zboží.
Nebo nám pošli přímou zprávu
Na všechny zprávy odpovídáme do 24 hodin, od pondělí do pátku. Na všechny zprávy z víkendu odpovídáme následující pracovní den.