• Nakupujte podle piercingu

  • Brands

  • Nakupujte podle typu


Obchod s vysoce kvalitními piercing šperky

SLEDOVANÁ DOPRAVA OD 95,-. DOPRAVA ZDARMA OD 750,-

RYCHLÉ A BEZPROBLÉMOVÉ DORUČENÍ SE ZÁSILKOVNOU

Titan vydrží všechno. Zato tahle 20% sleva dlouho nevydrží.

Vrácení zboží & peněz

Zboží je možné vrátit do 100 dnů, pokud je stále v původním zapečetěném obalu.

Jak vrátit zboží?

1. Přihlaste se ke svému online účtu

2. Přejděte do sekce "Moje vrácené zboží"

3. Klikněte na "Vytvořit žádost o vrácení zboží"

4. Postupujte podle pokynů a otázek na obrazovce

Online proces vás provede jednotlivými kroky.

Vaše vrácení zboží bude předloženo našemu týmu ke schválení.

Po schválení budete vyrozuměni, abyste nám zaslali zboží a to v bublinkové obálce a nebo v dostatečně zabaleném obalu, který zajistí ochranu a zboží během přepravy. Doporučujeme použít sledovatelnou poštovní službu. Pokud dojde ke ztrátě nebo poškození zboží během přepravy, nemůžeme vám vrátit peníze.

Nezasílejte prosím zboží, které nebylo schváleno nebo teprve čeká na schválení.

2. Stáhni si a vytiskni si náš formulář pro vrácení zboží a vlož jej do vycpané obálky. V tomto formuláři najdeš naši adresu. Formulář vyplň a zašli jej spolu s produkty, které vracíš.

- Jestli jsi ze země mimo EU, musíš vyplnit formulář celního prohlášení, který přiložíš k vrácenému zboží. Pokud nebude prrohlášení vyplněno nebo nebude odesláno, celní úřad může zásilku zastavit a vrátit ti ji.

- Celní prohlášení a faktura za objednávku musí být přiloženy na vnější straně zásilky. Formuláře musí být pro celníky viditelné.

3. Pošli nám svou zásilku. Doporučujeme použít sledovatelnou poštovní službu. Jestli se zásilka po cestě k nám ztratí, nemůžeme ti vrátit peníze.

Jakmile náš tým obdrží položku nebo objednávku a ověří, že jsou splněna naše kritéria pro vrácení, budou peníze vráceny zpět původní formou platby. Samotné vrácení peněz trvá 1-6 dní v závislosti na tvém účtu a způsobu platby.

Výměny bohužel nenabízíme. Zboží však můžeš vrátit do 100 dní od obdržení objednávky a pokud bude zboží v původním zapečetěném neporušeném obalu, vrátíme ti zpět peníze.

Potřebuješ další pomoc?

Pošli nám prosím e-mail, který bude obsahovat všechny důležíté informace - včetně detailů o tvé objednávce, e-mailovou adresu a fotky nebo videa vadného zboží.

Nebo nám pošli přímou zprávu

Na všechny zprávy odpovídáme do 24 hodin, od pondělí do pátku. Na všechny zprávy z víkendu odpovídáme následující pracovní den.

Apple Pay
Google Pay™️
Mastercard
PayPal
Visa
DHL Express
FedEx Express
Zásilkovna
2.6.3