Adventní kalendář Bodymod
Zobrazit nabídku dne

Obchodní podmínky

Nahrávám...

Na Bodymod se vždy snažíme dodat inspirativní šperky s identitou Vám i všem, kdo mají zájem o piercingové šperky. Stejně jako nejspíš i Vy nesnášíme dlouhé a nudné právní texty, a proto jsme se snažili tuto sekci udělat co nejjednodušší ke čtení.

Přeprava a dodání zboží

Snažíme se Vaše objednávky odeslat do 24 hodin. To však platí pouze pro běžné pracovní dny*.
Taky se snažíme nabízet Vám odpovídající způsoby doručení. Můžete se podívat které to jsou a jaká je u nich předpokládaná doba doručení na tomto odkazu. Preferovaný způsob doručení si můžete vybrat při zadávání objednávky.
Mějte prosím na paměti, že u různých způsobů doručení máme různé “uzávěrky,” a podle toho se snažíme objednávky prioritizovat, abychom uspokojili co nejvíce zákazníků. Uzávěrkou myslíme čas, kdy si od nás přijedou různí přepravci zabalené zásilky vyzvednout. Z toho důvodu vybíráme, balíme a odesíláme zásilky tak, abychom jich odeslali co nejvíce s každým přepravcem, a dodali objednávky Vám i dalším zákazníkům co nejrychleji.

Myslete na to, že předtím, než budeme moci zhotovit a odeslat Vaši objednávku, potřebujeme obdržet potvrzení o přijetí platby od Vašeho platebního poskytovatele. Většinou jej získáme během několika sekund, avšak pokud potvrzení nedostaneme do hodiny od podání objednávky, náš systém objednávku automaticky zruší.

*Běžné pracovní dny jsou dny, kdy je náš sklad otevřený a přepravci od nás vyzvedávají zásilky. Tyto dny jsou normálně pondělí až pátek, mimo dat, na které se můžete podívat na tomto odkazu.

Zpracování osobních údajů

Abyste si na Bodymod mohli vytvořit objednávku, potřebujeme od Vás určité údaje. Například Vaši emailovou adresu, abychom Vám mohli doručit potvrzení o přijetí objednávky, nebo doručovací adresu, abychom věděli, kam objednávku poslat. Toto jsou standardní požadavky, které nám umožňují správně zpracovávat informace o prodeji. K tomu, abyste si u nás mohli něco objednat si na naší stránce nemusíte založit účet, avšak pokud jej nemáte, bude Vám s první objednávkou vytvořen automaticky. Vaše přihlašovací údaje Vám po jeho vytvoření budou automaticky zaslány.
Na tomto účtu se dozvíte, jaké informace o Vás uchováváme, a můžete ho kdykoliv smazat.
Doporučujeme Vám si však Váš učet nechat, protože nabízí několik výhod. Díky němu máte přehled o svých objednávkách, zjednodušuje pro Vás zákaznickou podporu, a můžete skrz něj také ovládat odběr našeho newsletteru. Navíc Vás nestojí ani halíř.

Kromě informací, které nám sami poskytnete ještě používáme cookies a monitorujeme Vaše chování během Vaší návštěvy na naší stránce.
Cookies jsou primárně využívány k tomu, aby umožnili stránkám jako je ta naše fungovat. Bez nich by bylo například nemožné zapamatovat si, jaké produkty jste si vložili do Vaší nákupní tašky. Dále cookies používáme také k analýze chování zákazníků, k vylepšení fungování naší stránky, a k otimizaci našich reklam. Nemáte se tedy vůbec čeho bát.
Naposled je také třeba zmínit, že cookies využíváme k prevenci podvodů. Tohle je prováděno díky naší automatické kontrole podvodů, která měří různá rizika a vyhodnocuje potencionální problémy s účty.

Snažíme se být zcela transparentní vůči všem našim návštěníkům. Rádi bychom vás proto informovali, že pokud přijmete některé soubory cookie, například Google, Facebook, Snapchat, Pinterest a TikTok,můžeme přenášet některé informace. Údaje, které k nim přeneseme budou předtím maskovány (<hashed>). Stručně řečeno to znamená, že o vás nikdy nesdílíme údaje, které by si mohl přečíst jakýkoliv člověk. Je to proto, že data pro vaši bezpečnost šifrujeme hash klíčem. Údaje budou obvykle obsahovat váš e-mail, jméno, telefonní číslo, co jste si koupili a kdy jste si to koupili.
Někdy však potřebujeme předat data nezašifrovaná. To může být někdy nezbytně nutné pro všechny e-shopy. Například musíme vaše údaje poštovní službě, kterou jste si vybrali pro doručení zásilky. Nebo v případě policejního vyšetřování můžeme být nuceni předat údaje o prodeji policii. To všechno je mimo naši působnost, což je přirozené pro každý e-shop.

Takže teď už máte přehled a víte, že Vaše data uchováváme v bezpečí. Ukládáme o Vás jen nezbytné informace. Vaše údaje jsou našim pracovníkům k dispozici jen na principu “need-to-know” a bez Vašeho svolení nejsou poskytovány třetím stranám. Nikoho jiného tedy nenecháme do Vašich údajů nahlédnout ani je nijak využít. Vaše údaje jsou uloženy a zálohovány na šifrovaných serverech, které plně odpovídají nařízením GDPR.

Pokud byste se chtěli dozvědět, jaké údaje o Vás přesně uchováváme, neváhejte nás prosím kontaktovat, moc rádi Vám pomůžeme.

Vrácení, reklamace a stížnosti

S nákupem na Bodymod budete mít vždy automaticky 100 dnů na vrácení zboží. Lhůta na vrácení zboží se počítá ode dne, kdy zboží obdržíte.

Neotevírejte zatavené sáčky

Hygiena je tady na Bodymod jednou z našich nejvyšších priorit. Z toho důvodu bychom Vám nikdy neprodali produkty, kterých se dotkl jiný zákazník. Všechny naše produkty doručujeme v průhledných, tenkých, zapečetěných sáčcích, abychom si mohli být jisti, že nikdy nedostanete produkt, který přišel do kontaktu s tělem někoho cizího.
Vzhledem k našim striktním hygienickým pravidlům tedy musíte vědět, že pokud zapečetěný sáček otevřete, produkt v něm již nebude možné vrátit. To stejné platí, i pokud sáček nějakým způsobem poškodíte nebo se jej budete snažit nějak upravit. Před otevřením sáčku byste jej tedy měli vždy pečlivě zkontrolovat. Doufáme, že chápete, proč jsme zavedli tato přísná opatření, určitě byste také nechtěli nosit piercingové šperky, na které už chytal nebo je nosil někdo před Vámi.
Samozřejmě pořád máte dva roky právo na stížnosti ohledně produktu, a taky se na produkty vztahuje povinná šestiměsíční záruka, v souladu s nařízeními EU.
Pokud si všimnete nějakého problému s produktem po jeho obdržení, je důležité, abyste tuto závadu zdokumentovali a kontaktovali nás předtím, než sáček otevřete. O závadách nás kontaktujte neprodleně. Pokud nám o problémech s produkty nedáte vědět do 14-ti dnů od jejich obdržení, budeme objednávku považovat za vyřízenou a produkty za plně funkční.

Jak zboží vrátit

Pokud si přejete vrátit obdržené produkty, prosím následujte tento odkaz pro instrukce jak na to.
Mějte na paměti, že pokud se nám rozhodnete nějaký produkt vrátit, musíte si dávat pozor na způsob, jakým ho zabalíte. Nepoužívejte stejnou krabičku/obálku, ve které Vám zboží přišlo. Toto balení je určeno pouze k jednomu použití, a po obdržení zboží byste jej měli recyklovat.
Bublinková folie a popřípadě ani větší igelitové bubliny také nejsou určeny k využití u více zásilek po sobě.
Z toho důvodů je nejvhodnější vždy použít nové ochranné obaly k bezpečnému zabalení vráceného zboží. Vyhněte se také využití tenkých papírových obálek, zboží totiž dostatečně neochrání. Dobře vypolstrované krabice jsou většinou nejlepší volbou.
Pokud se nám vrátí produkt, jehož obal byl při přepravě k nám porušen, nebudeme jej moci přijmout. V takovém případě si musíte podat stížnost u přepravce, který nám zásilku doručoval.
Mějte na paměti, že Vy jako zákazník jste vždy zodpovědní za uhrazení nákladů na přepravu produktů, které nám chcete vrátit, včetně hrazení služeb pojištění a sledování balíku.

Vrácení peněz

Pokud nám nějaké produkty vrátíte, jsme povinni peníze za tyto produkty vždy poslat tam, odkud jsme je obdrželi. To znamená, že nejsme schopni změnit bankovní účet, na který Vám peníze odešleme. Většinou peníze vracíme během pěti pracovních dní.
Od toho, co zadáme pokyn k vrácení peněz může trvat několik minut až týden, než se k Vám peníze dostanou. Vše záleží na platební metodě, kterou jste si zvolili, a na Vaší bance.
Poté, co zadáme pokyn k vrácení peněz na Váš účet Vám dojde email, který potvrdí, že jsme vrácení Vašich peněz již zpracovali. Pokud Vám z nějakého důvodu email nepřijde, toto potvrzení si můžete zobrazit i ve Vašem účtu na naší stránce.
V případě, že jste od nás ohledně Vašeho vráceného zboží ještě neslyšeli, zkontrolujte si, kde se Váš balík nachází pomocí jeho sledovacího kódu. Pokud by u nás už balík měl být, vyčkejte prosím po výše zmíněnou dobu, než nás budete kontaktovat. Zkontrolujte taky svůj účet na naší stránce, jestli tam najdete potvrzení o vracení peněz.
Pokud jsme od Vás balík ještě neobdrželi, bohužel není nic, co bychom mohli udělat, abychom tento proces urychlili.

Vrácení nákladů na dopravu

Pokud jde o vrácení nákladů na dopravu, je třeba zvážit několik detailů:

  • Pokud si objednáte naše produkty s jednou z našich standartních způsobů přepravy, máte nárok na vrácení celé částky objednávky, včetně počátečních nákladů na poštovné - když se rozhodnete vrátit celý nákup. Jestli jste si zvolili jinou než standartní dopravu, nemůžeme vám váš počáteční náklad na dopravu vrátit.
  • Pokud jste se rozhodli vrátit pouze některé produkty, zvažte hraniční hodnotu dopravy zdarma, pokud jste získali slevu nebo dopravu zdarma na základě celkové hodnoty objednávky. Po odečtení ceny vrácených produktů od původní hodnoty objednávky - může celková hodnota objednávky klesnout pod hranici dopravy zdarma. V takovém případě již sleva nebo doprava zdarma neplatí a jste proto povinni uhradit původní cenu dopravy.

Jak bylo již uvedeno dříve, náklady na dopravu spojené s vrácením zboží jsou vždy na straně zákazníka, tedy vás, a proto vám nebudou vráceny.

Vadné zboží

Pokud se Vám s produktem něco stane po otevření jeho zapečetěného obalu, budeme s tímto problémem nakládat jako s klasickou reklamací/stížností na produkt. Mějte však prosím na paměti, že nejsme schopni pokrýt škody způsobené uživatelem, ani Vám nemůžeme pomoci, pokud ztratíte kuličku nebo jinou část produktu.

Je na Vás, abyste se ujistili, že například kuličku/uzávěr nešroubujete/nezavíráte moc silně, nebo moc lehce. Takovým chováním může dojít k poškození šperku nebo ztráty jeho části, za což my neodpovídáme.

Pokud se Vám stane, že obdržíte vadný produkt, nevracejte nám jej předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu. Návrat vadného zboží se musí nejdříve schválit. Pokud obdržíme vadný produkt, který náš tým ještě neměl čas posoudit, budeme nuceni předpokládat, že se produkt poškodil po cestě k nám, a nejedná se tedy o legitimní reklamaci. Pokud se tak stane, nebudeme Vám schopni vrátit peníze.

Stížnosti

Pokud chcete podat stížnost na naše rozhodnutí či podporu, můžete ji podat u ODR (Online Dispute Resolution Center). Jedná se o nestranný orgán EU, který se zabývá řešením stížností, a řeší takové případy. Samozřejmě bychom nechtěli, aby k něčemu takovému došlo, ale myslíme si, že je správné Vás na tuto možnost otevřeně upozornit.

Objednávky, které se nedají doručit

Je vždy zodpovědností zákazníka aby si ověřil, že nám poskytl správnou doručovací adresu, a že je tato adresa plně v souladu se zásadami zvolené doručovací služby. Takové ověření je potřeba udělat v průběhu zadávání objednávky; většinou to totiž není možné udělat poté, co byla objednávka zadána.
To také znamená, že Vaše poštovní schránka musí být volně přístupná, a nesmí být přeplněna dalšími zásilkami do té míry, že se tam zásilka od nás již nevejde. Na schránce je také potřeba mít viditelně uvedenou adresu a jméno adresáta.
Pokud zásilka nejde doručit, nebo si ji na poště nevyzvednete, a je nám tedy navrácena, bohužel ji nejsme schopni přijmout jako standardní vrácené zboží. To z toho důvodu, že za návrat zásilky musíme doručovací službě zaplatit. Kvůli tomu tedy budeme muset Vaši objednávku zrušit, a odečíst od ní náklady na dopravu zpět do našeho skladu. Náklady za vrácení jsou většinou 245 CZK za standardní doručení, a 760 CZK za expres doručení. Objednávku Vám můžeme zaslat znovu. Budete však muset zaplatit poštovné za její opětovné odeslání a poplatek, který nám pošta naúčtuje za zpracování vrácení (obvykle je ve stejné hodnotě jako poštovné).

Objednání a platba

Snažíme se Vám platbu co nejvíce usnadnit. V rámci toho se Vám také snažíme nabídnout co nejvíce vhodných platebních metod, a používáme nejnovější platební technologie, aby vše probíhalo co nejjednodušeji a nejbezpečněji.
To znamená, že úzce spolupracujeme s největšími poskytovateli platebních služeb v Evropě, abychom Vám zajistili tu nejlepší bezpečnost při placení.
Pokud se rozhodnete zaplatit svojí kreditní kartou, nebudeme Vám účtovat žádné peníze až do doby, než Vaši objednávku odešleme. Pokud si zvolíte jinou platební metodu, mějte na paměti, že by s ní mohly být spojeny další poplatky, které se Vám v takovém případě zobrazí při zadávání objednávky, a u které jsou platební podmínky individuálním závazkem mezi Vámi a třetí stranou. Pokud máte nějaké dotazy ohledně plateb provedených skrz třetí stranu (např. fakturace, poplatky, či jiné věci spojené s platbou), kontaktujte prosím přímo danou třetí stranu.

Informace o produktech

Snažíme se Vám poskytnout co nejdetailnější a nejpřesnější informace můžeme. Přijde nám logické, že pokud Vám poskytneme všechny potřebné informace, budete mít možnost učinit informované rozhodnutí a obeznámit se se všemi detaily ještě předtím, než si produkt zakoupíte. Všimněte si, že většina našich produktů má u sebe detailní popis, a technický popis, který najdete pod záložkou “Další informace.”
U materiálů jako je ocel dokážeme být velmi přesní, a stane se tedy opravdu jen zřídka, že bychom Vám poskytli zavádějící informace. Mějte však prosím na paměti, že drobné detaily se lišit mohou, hlavně pokud jde o produkty z organického materiálu.
Ovšem jsme jen lidé, a jediné co můžeme dělat, je snažit se jak nejvíc to jde. Neváhejte nás prosím kontaktovat pokud máte nějaké dotazy, nebo si myslíte, že jsme někde udělali chybu.