BODYMOD OBCHODNÍ PODMÍNKY

Ve společnosti Bodymod vám, všem zájemcům o šperky k zdobení těla, vždy přinášíme inspirativní šperky. Nesnášíme však zdlouhavé právní texty. Snažili jsme se, aby tato část byla přehledná a krátká.

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY

Tyto webové stránky vlastní a provozuje společnost Blue Monkeys In Space Ltd. Výrazy “Bodymod", "my", "náš" a "naše" se na těchto stránkách vztahují na společnost Blue Monkeys In Space Ltd. Přístup na tyto stránky a jejich používání, jakož i produkty, funkce a služby dostupné prostřednictvím těchto stránek (souhrnně "služby") podléhají následujícím podmínkám. Používáním služeb souhlasíte se všemi podmínkami, které můžeme příležitostně aktualizovat. Na našich webových stránkách nakupujete jako soukromá osoba, pokud není písemně dohodnuto jinak. Chcete-li u nás nakupovat jako profesionál/firma, neváhejte kontaktovat naši Zákaznickou podporu na adrese [email protected], kde získáte další informace.

ÚDAJE O SPOLEČNOSTI

Blue Monkeys In Space Ltd.
The Firs, Flat Nru. 7,
Triq Gorg Borg Olivier
Tas-Sliema, SLM 1801
Malta

E-mail: [email protected]
Registrační číslo společnosti: C 94794
VAT-ID: MT26944223

ZADÁNÍ OBJEDNÁVKY

Chcete-li zadat objednávku, musíte vlastnit a mít připravený platný způsob platby, který je pro nás přijatelný. Pokud se po přijetí objednávky vyskytnou nepředvídané potíže nebo se zjistí nevyhovující platební informace o plátci, jsme oprávněni potvrzenou objednávku zrušit a zprostit se odpovědnosti.
Při zadávání objednávky na těchto stránkách se zavazujete, že všechny údaje, které nám poskytnete, jsou pravé a přesné, že jste oprávněným uživatelem platební metody použité k zadání objednávky a že finanční prostředky postačují k pokrytí nákladů na objednávku.
Po zadání objednávky od nás obdržíte e-mail s potvrzením, že jsme vaši objednávku obdrželi. Tento e-mail bude je pouze informační a nelze jej považovat za potvrzení objednávky. Smlouva mezi námi o koupi zboží vzniká až poté, co jsme zaúčtovali vámi zvolený způsob platby.

CENY A DOSTUPNOST

Naše ceny jsou uvedeny na našich webových stránkách. Ceny uvedené na našich webových stránkách příležitostně měníme, což však nemá vliv na smlouvy, které již dříve vstoupily v platnost. Ceny jsou případně uvedeny včetně DPH, ale bez nákladů na dopravu.
Přestože se snažíme, aby všechny informace, údaje, ceny, popisy a stavy zásob, které jsou uvedeny na stránkách Bodymod, byly správné, může dojít k chybám. Pokud zjistíme chybu, budeme vás o tom co nejdříve informovat a s takovým řešením, na kterém se obě strany shodneme. Pokud jsme již obdrželi vaši platbu, ale musíme vám vrátit peníze, vrátíme vám je pomocí platební metody, kterou jste použili.

PLATBA

Po obdržení vaší objednávky provedou naši poskytovatelé platebních služeb standardní autorizační kontrolu vaší platební metody, aby zajistili dostatek finančních prostředků pro vyřízení objednávky. Po dokončení této autorizace bude vaše objednávka připravena k nachystání a zabalení naším týmem. Z vaší platební karty bude částka stržena, jakmile bude objednávka připravena odeslání z našeho skladu. Pokud platíte debetní kartou, bude platba obvykle rezervována na vašem účtu podle podmínek vaší karty, dokud platbu nepřijmeme nebo neodmítneme.
Společnost Bodymod přijímá pouze platební metody dostupné na naší konečné stránce s platbou.
U společnosti Bodymod je vaše platba bezpečná a zcela šifrovaná pomocí SSL a probíhá pouze prostřednictvím prvotřídních poskytovatelů platebních služeb, takže byste se neměli ničeho obávat.

DORUČENÍ

Veškeré zboží zasíláme v bezpečném obalu. Požadovaný způsob přepravy si můžete vybrat během vaší objednávky. Náklady na dopravu budou záviset na velikosti vaší objednávky a dodacích podmínkách. Případné poškození výrobků během přepravy hradíme my a v případě potřeby vám obvykle zašleme náhradní zboží. Pokud při převzetí výrobku zjistíte nějaký problém, je nutné jej zdokumentovat a kontaktovat nás ještě před otevřením sáčku. Pokud nám do 14 dnů od doručení výrobku nenahlásíte žádné problémy, budeme zboží považovat za dodané v naprostém pořádku.
Doba odeslání se může lišit v závislosti na dostupnosti, ale snažíme se každou objednávku odeslat do 24 hodin. To platí pro všechny běžné pracovní dny*. Jakékoli navrhované nebo zobrazené dodací lhůty mohou podléhat nepředvídatelným zpožděním, za která neneseme odpovědnost.
Vezměte na vědomí, že jednotlivé způsoby přepravy mají různé "časy uzávěrek". Vždy je upřednostňujeme tak, aby většina zákazníků dostala své zásilky rychle. Časem uzávěrky myslíme to, že různí poskytovatelé přepravy vyzvedávají balíky v našem skladu v různou dobu. Proto vybíráme, balíme a odesíláme tak, abychom s každým poskytovatelem odeslali co nejvíce balíků a posloužili vám i ostatním co nejrychleji.

NEDORUČITELNÉ OBJEDNÁVKY

Zákazník je povinen zajistit, abychom měli k dispozici správnou dodací adresu a aby dodací adresa plně odpovídala pokynům vybrané poštovní služby. Tuto adresu je nutné uvést při zadávání objednávky. Většinou to není možné, ale pokud si všimnete nějaké chyby, neprodleně kontaktujte náš tým zákaznické podpory.
Kromě toho musí být vaše poštovní schránka volná a prázdná, aby se do ní zásilka vešla. Měla by na ní být uvedena celá adresa a obvykle také jméno příjemce.
Předpokládejme, že je zásilka z nějakého důvodu nedoručitelná nebo vyzvednutelná na určeném odběrném místě a proto se nám vrací zpět. V takovém případě ji bohužel nemůžeme přijmout jako standardní vrácení. Je tomu tak proto, že nám přepravní společnost bude za vrácení účtovat další poplatky. V takovém případě musíme vaši objednávku po odečtení nákladů na zpětné poštovné stornovat. Zpětné poštovné obvykle stojí 245 Kč u standardní zásilky a 760 Kč u expresních zásilek. Objednávku vám můžeme zaslat znovu. Budete však muset zaplatit poštovné za její opětovné odeslání a náklady, které nám pošta účtuje za zpracování vrácení (obvykle ve stejné výši jako poštovné).
*Náš sklad je otevřen v běžné pracovní dny a různí přepravci si vyzvedávají zásilky ve skladu. Je to od pondělí do pátku, s výjimkou termínů uvedených prostřednictvím odkazu zde.

VADY VÝROBKU

Pokud se po otevření zapečetěného sáčku vyskytne problém, budeme to považovat za běžnou reklamaci výrobku a pokusíme se vám co nejlépe pomoci. Nehradíme však škody, které způsobil koncový uživatel a ani vám nemůžeme pomoci, pokud ztratíte kuličku, zámek nebo jinou část výrobku. Musíte zajistit, abyste kuličky/zámky nešroubovali příliš silně nebo příliš slabě. Mohlo by se stát, že nakonec šperk rozbijete nebo ztratíte jeho součást, za což nemůžeme nést odpovědnost.
Pokud obdržíte vadný výrobek, vraťte jej pouze po kontaktování našeho týmu zákaznické podpory a získání souhlasu. Vrácení vadného zboží musí být vždy předem schváleno. Pokud obdržíme vadný výrobek, který náš tým předem neschválil, předpokládáme, že se během procesu vrácení rozbil, za což nesete odpovědnost a budeme s tím tak nakládat.

PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (ZÁSADY VRÁCENÍ ZBOŽÍ)

Máte zákonné právo zrušit a vrátit svou objednávku do 14 dnů od jejího obdržení z jakéhokoli důvodu a bez jeho udání. Protože však našim výrobkům věříme a chceme, abyste si byli jisti, že jste se svým výrobkem spokojeni, prodloužili jsme tuto lhůtu pro vrácení na 100 dní od data odeslání.

VÝJIMKY Z PRÁVA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Většina našich produktů je dodávána v samostatně uzavřených sáčcích. Díky tomu můžeme zaručit, že výrobek před vámi nenosila jiná osoba. Pokud tuto pečeť porušíte, poškodíte nebo s ní budete manipulovat, právo na odstoupení od smlouvy nevzniká.
Doufáme, že chápete, proč máme tak přísné bezpečnostní zásady, protože byste nechtěli nosit piercing, který předtím používala cizí osoba, protože by to mohlo potencionálně vážně ohrozit zdraví.

JAK ZRUŠIT OBJEDNÁVKU

Objednávku můžete zrušit a dát nám vědět, že si ji přejete vrátit a to tak, že nám napíšete jasnou zprávu, v níž uvedete, že si přejete objednávku zrušit. Můžete nám zaslat e-mail nebo dopis, ve kterém nás informujete o tom, že si přejete zrušit nákup, na adresu Bodymod, Stapelholmer Weg 28-30, 24963 Tarp, Germany, nebo na [email protected]. Odmítnutím převzetí objednávky nelze nákup zrušit. Můžete také použít standardní formulář pro vrácení zboží, který je uveden na konci obchodních podmínek, ale není to povinné.

V PŘÍPADĚ ZÁVADY VÝROBKU

Pokud potřebujete s našim výrobkem pomoci, kontaktujte nás prosím v přiměřené lhůtě, abychom pro vás našli rychlé a vhodné řešení. Doporučujeme nás kontaktovat co nejrychleji. To platí zejména v případě, že byl výrobek poškozen během přepravy. Pokud nás kontaktujete do 14 dnů od doručení, bude to vždy považováno za rozumné.

VÝPOČET REFUNDACE

Pokud vrátíte celou objednávku, vrátíme vám peníze v plné výši, včetně původních nákladu na dopravu. Pokud zvolíte jiný způsob dopravy, než náš standardní (Zásilkovna), vrátíme vám pouze hodnotu vrácených výrobků. Pokud vrátíte pouze některé ze zakoupených výrobků, nebudou vám vráceny náklady za dopravu. Případné slevy, které mohly být uplatněny vzhledem ke specifické kombinaci vašich objednávek, mohou být v případě částečného vrácení také ztraceny nebo odečteny od vrácené částky. To se týká i dopravy zdarma, která mohla být poskytnuta vzhledem k původní hodnotě objednávky.

VRÁCENÍ BALÍČKU

Dejte si pozor na způsob odeslání. Nepoužívejte obálku nebo krabici, v které jste zboží obdrželi. Jsou určeny výhradně k jednorázovému použití a měly by být vhozeny přímo do recyklačního koše. Obálky nejsou dostatečně pevné na to, aby zvládly vícenásobné přepravování a byly navrženy tak, aby šly rovnou na recyklaci.
Při vrácení položek k nám je tedy vždy nejlepší použít nový a bezpečný ochranný obal. Také prosím nepoužívejte tenké papírové obálky, nejsou dostatečně odolné. Dobře vypolstrované kartonové krabice jsou obvykle tím nejlepším řešením.
Pokud nám zboží bude vráceno a během zpětné přepravy dojde k jeho poškození, nemůžeme jeho vrácení přijmout. Místo toho musíte podat reklamaci u poštovní služby, kterou jste si vybrali jako odesílatele.
Vezměte na vědomí, že vy, jakožto zákazník jste vždy zodpovědní za náklady na vrácení zboží plus pojištění a sledování zboží, které nám bylo vráceno.

VRÁCENÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ

Při jakémkoli vrácení peněz jsme vždy povinni vrátit peníze do zdroje, z kterého pocházely. To znamená, že není možné měnit bankovní účet, na který budou peníze vráceny. Jakékoli vrácení peněz obvykle zpracováváme do pěti pracovních dní. Od okamžiku, kdy se k vám naše refundace dostane, může uplynout několik sekund až týden. Záleží na zvoleném způsobu platby a také na vaší bance.

STÍŽNOSTI

Vždy se snažíme, aby naši klienti byli spokojeni. Proto si vždy přejeme vyřešit jakýkoli spor přímo s vámi. Proto se prosím nezdržujte, pokud máte nějaké stížnosti, návrhy nebo připomínky. 
Případně se můžete obrátit na místní orgán pro řešení sporů: 
Pokud se nacházíte v EU a ne v USA, je tento orgán znám jako ODR (Online Dispute Resolution Center). Jedná se o nestranný orgán pro vyřizování stížností, který je řízen EU a zabývá se těmito případy.

PROPOJENÍ S BODYMOD

Na naše webové stránky můžete odkazovat za předpokladu, že tak činíte poctivě a legálně a nepoškozujete naši pověst nebo ji nezneužíváte. Přesto nesmíte odkazovat takovým způsobem, který by naznačoval jakoukoli formu asociace, schválení nebo podpory z naší strany tam, kde neexistuje.
Nesmíte odkazovat z žádné webové stránky, kterou nevlastníte.
Tato webová stránka nesmí být zobrazena na žádné jiné webové stránce. Vyhrazujeme si právo zrušit povolení bez předchozího upozornění.

VAROVÁNÍ

Pokud porušíte tyto podmínky a my nepodnikneme žádné kroky, budeme stále oprávněni využít našich práv a opravných prostředků v jakékoli jiné situaci, kdy porušíte tyto podmínky.

PŘÍSTUPNOST

Přístup na tyto stránky je povolen dočasně a my máme právo služby bez předchozího upozornění změnit nebo zrušit. Neneseme odpovědnost, pokud z jakéhokoli důvodu nebudou tyto stránky kdykoli nebo po jakoukoliv dobu dostupné. Příležitostně můžeme omezit přístup k některým částem nebo celým těmto stránkám.
Tyto stránky obsahují také odkazy na jiné stránky (dále jen "jiné stránky"), které neprovozujeme. Společnost Blue Monkeys In Space Ltd. nemá nad jinými stránkami žádnou kontrolu a nepřebírá za ně žádnou odpovědnost ani za případné ztráty ši škody, které mohou vzniknout jejich používáním. Vaše používání jiných stránek se řídí podmínkami uvedenými na každé takové stránce.

ZŘEKNUTÍ SE ODPOVĚDNOSTI

Vše, co je zobrazeno na těchto webových stránkách, se provádí bez jakýchkoli záruk, podmínek nebo záruk týkajících se jejich přesnosti. Pokud není uvedeno jinak, v maximálním rozsahu povoleném zákonem, my a naši dodavatelé, poskytovatelé obsahu a inzerenti vylučujeme veškeré podmínky, záruky a další podmínky, které by jinak mohly vyplývat ze zákona, obecného práva nebo práva spravedlnosti a neneseme odpovědnost za jakékoliv škody, včetně, ale bez omezení na jakékoli přímé, nepřímé, následné, zvláštní, sankční nebo náhodné škody nebo škody za ztrátu užití, zisku, dat nebo jiného nehmotného majetku, poškození dobrého jména nebo dobré pověsti nebo nákladů na obstarání náhradního zboží, které vznikly v důsledku nebo v souvislosti s používáním, nemožností používání, výkonem nebo selháním těchto stránek nebo jiných stránek a jakýchkoli materiálů na nich zveřejněných, bez ohledu na to, zda tyto škody byly předvídatelné nebo vznikly na základě smlouvy, deliktu, spravedlnosti, restituce, ze zákona, podle obecného práva nebo jinak. Tím není dotčena odpovědnost společnosti Blue Monkeys In Space Ltd's za smrt nebo zranění osob vyplývající z nedbalosti, podvodného uvedení v omyl, uvedení v omyl v zásadní věci nebo jakákoliv jiná odpovědnost, kterou nelze vyloučit nebo omezit podle platných právních předpisů.

VOLITELNÉ NÁSTROJE A SLUŽBY

Můžeme vám poskytnout přístup k nástrojům třetích stran, které nesledujeme, nemáme nad nimi kontrolu ani do nich nemůžeme zasahovat. Jedná se například, nikoli však výlučně, o služby pro sledování vaší zásilky.
Chápete a souhlasíte s tím, že vám poskytujeme přístup k takovým nástrojům “tak jak jsou” a “jak jsou k dispozici” bez jakýchkoliv záruk, prohlášení nebo podmínek a bez jakéhokoli schválení. Neneseme žádnou odpovědnost vyplývající z vašeho používání volitelných nástrojů třetích stran nebo s ním související.
Jakékoliv použití volitelných nástrojů nabízených prostřednictvím stránek je zcela na vaše vlastní riziko a uvážení. Vždy byste se měli ujistit, že jste se seznámili s podmínkami, za kterých jsou nástroje poskytovány poskytovatelem (poskytovateli) třetích stran a že je akceptujete.
V budoucnu můžeme prostřednictvím webových stránek nabízet také nové služby a/nebo funkce (včetně uvolnění nových nástrojů a zdrojů). Na takové nové funkce nebo služby se rovněž vztahují tyto smluvní podmínky.

ROZHODNÉ PRÁVO

Tyto podmínky se řídí a vykládají podle zákonů Malty.

NAKLÁDÁNÍ S OSOBNÍMI ÚDAJI

Abychom si mohli u společnosti Bodymod objednat zboží, potřebujeme o vás určité informace. Například váš e-mail, abychom vám mohli zaslat potvrzení objednávky, a vaši dodací adresu, abychom vám mohli zboží odeslat. Tyto údaje jsou standardní a umožňují nám správné zpracování prodeje a účetnictví. Pro zadání první objednávky si nemusíte vytvářet účet na našich webových stránkách, ale pokud žádný nemáte, účet se vám automaticky vytvoří, když na našich stránkách nakupujete. Přihlašovací údaje jsou vám automaticky zaslány po jeho vytvoření.
Na tomto účtu si můžete prohlédnout údaje, které o vás máme a kdykoliv je vymazat.
Doporučujeme však účet zachovat, protože to má některé výhody. Umožňuje vám sledovat objednávky a zjednodušit zákaznickou podporu a můžete ovládat odběry newsletteru. A nestojí vás to ani korunu.
Kromě informací, které nám poskytnete, používáme také soubory cookie a sledujeme vaše chování během celé návštěvy.
Soubory cookie se používají především k tomu, aby stránky, jako je ta naše, fungovaly. Díky ním je možné zapamatovat si, jaké položky máte v košíku. Používáme je také k analýze chování uživatelů, zlepšování použitelnosti webových stránek a optimalizaci reklam. Není se tedy čeho bát.
V neposlední řadě je potřebujeme také k tomu, abychom zabránili podvodům. K tomu slouží naše automatická kontrola podvodů, která měří rizika a odhaluje potencionální problémy s účtem.
Vůči našim návštěvníkům se snažíme být plně transparentní. Proto můžeme přenášet některé informace, pokud přijmete některé soubory cookie, například Google, Facebook, Snapchat, Pinterest a TikTok. Údaje, které do nich přenášíme, budou předtím maskovány (<hashed>). Stručně řečeno, nikdy o vás nesdílíme údaje, které by si mohl kdokoli přečíst. Pro vaši bezpečnost data šifrujeme pomocí hash klíče. Údaje obvykle obsahují váš e-mail, jméno,  telefonní číslo, co jste si koupili a kdy.
Někdy však potřebujeme předat údaje nezašifrované. Občas to může být nutností pro všechny internetové obchody. Například musíme předat vaše údaje poštovní službě, kterou jste si pro doručení zásilky vybrali. V případě policejního vyšetřování můžeme být nuceni předat údaje o prodeji policii. Tyto části jsou mimo naši působnost, což je přirozené pro každého internetového prodejce.
Proto vězte, že: Vaše údaje jsou u nás v bezpečí. Ukládáme pouze to, co potřebujeme a vaše údaje jsou k dispozici pouze zaměstnancům, kteří je “potřebují znát” a nejsou bez vašeho souhlasu poskytnuty žádné třetí straně. Vaše údaje tedy umožníme vidět nebo používat pouze vám. Vaše údaje jsou uloženy a zálohovány na šifrovaných evropských serverech a jsou plně v souladu s nařízením GDPR.
Pokud byste kdykoli chtěli vědět, co o vás máme uloženo, obraťte se na nás a my vám rádi pomůžeme.

NAŠE PRÁVA

Na této stránce si můžete kdykoli prohlédnout nejnovější verzi smluvních podmínek.
Dle vlastního uvážení si vyhrazujeme právo aktualizovat, měnit nebo odstranit jakoukoliv část těchto podmínek zveřejněním aktualizací a změn na našich webových stránkách. Je vaší povinností pravidelně kontrolovat, zda nedošlo k těmto změnám. Pokud budete pokračovat v přístupu na naše webové stránky nebo naše služby a budete je používat i poté, co jsme aktualizovali smluvní podmínky, znamená to z vaší strany souhlas s těmito změnami.

STANDARDNÍ FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ

"Na adresu: Bodymod, Stapelholmer Weg 28-30, 24963, Tarp, Germany
Chci/chceme uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy pro následující výrobky objednané  xx/xx-xxxx a obdržené xx/xx-xxxx: (Vložte názvy výrobků). S pozdravem, (Jméno zákazníka, adresa, číslo objednávky, podpis, datum)"

Případné další dotazy týkající se obchodních podmínek je třeba zaslat e-mailem.