Pomoc & Info
Stav doručení své objednávky můžeš sledovat kliknutím na tlačítko "Sledovat Objednávku" v e-mailu s potvrzením o odeslání objednávky, který obdržíte po odeslání objednávky. Nemusíš se obávat, pokud nebylo sledování na webových stránkách dopravce aktualizováno. Počkej prosím ještě několik dní, než se aktualizace objeví.
Všechny objednávky se snažíme odeslat do 24 hodin od přijetí platby. To platí od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků. Upozorňujeme, že o víkendech a svátcích máme zavřeno.
Doba dodání závisí na způsobu dopravy zvoleném při objednávce. Další podrobnosti najdeš na stránce s informacemi o doručení.
Pokud objednáváš z jakékoliv země v rámci Evropské unie, po odeslání objednávky nevznikají žádné další náklady/celní poplatky. Zákazníci, kteří si objednávají zboží ze zemí mimo EU, mohou být povinni zaplatit dodatečné daně/celní poplatky před doručením objednávky.
Prosím počkej ještě pár dalších dní. Někdy je zásilka doručena později, než ukazuje její sledování. Zkus se také zeptat svých sousedů, zdali zásilku nepřijali nebo omylem neobdrželi.
Potřebuješ další pomoc?
Pošli nám prosím e-mail, který bude obsahovat všechny důležíté informace - včetně detailů o tvé objednávce, e-mailovou adresu a fotky nebo videa vadného zboží.
Nebo nám pošli přímou zprávu
Na všechny zprávy odpovídáme do 24 hodin, od pondělí do pátku. Na všechny zprávy z víkendu odpovídáme následující pracovní den.