Bodymod účet

Pošli e-mail s předmětem "B2B účet" na adresu [email protected] společně se svým DIČ a s profily na sociálních sítích. Tyto informace použijeme, abychom se ujistili, že splňuješ podmínky pro získání podnikatelského účtu.

Pokud si se pokusil/a obnovit své heslo, ale stále máš problémy s přihlášením k účtu, zkus vymazat všechny soubory cookies, které souvisí s Bodymod a také mezipaměť systému. Pokud tvůj problém přetrvává, kontaktuj náš tým zákaznické podpory.

Chceš-li smazat svůj účet, přejdi na kartu "Nastavení Soukromí" v části "Můj Účet". Upozorňujeme, že účet nemůže být smazát pokud máš nevyřízené objednávku nebo vrácení zboží.

Chceš-li zrušit svůj odběr, přejdi na kartu "Předvolby Kontaktů" v části "Můj Účet", zruš zaškrtnutí políčka "Obecný odběr" a akci odešli.

Potřebuješ další pomoc?

Pošli nám prosím e-mail, který bude obsahovat všechny důležíté informace - včetně detailů o tvé objednávce, e-mailovou adresu a fotky nebo videa vadného zboží.

Nebo nám pošli přímou zprávu

Na všechny zprávy odpovídáme do 24 hodin, od pondělí do pátku. Na všechny zprávy z víkendu odpovídáme následující pracovní den.