Pomoc & Info
Chcete-li si stáhnout fakturu, přihlaste se ke svému online účtu a přejděte do sekce „Moje objednávka“. Tam si můžete prohlédnout svou objednávku a stáhnout fakturu.
Zkontroluj si prosím, jestli se na tyto položky akce vztahuje. Jestli se na tebou vybrané položky akce nevztahuje, vysvětlí to, proč kód nefunguje. Propagační akce také obvykle nejdou kombinovat, pokud jsou tebou vybrané položky již zlevněné.
Na uvítací kód mají nárok pouze noví uživatelé a to pouze na některé produkty (položky jako 14k zlato jsou vyloučeny. Celý seznam najdeš ve svém e-mailu). Nezapomeň si zkontrolovat složku se spamem. Jestli si jej neobdržel/a ani po 30 minutách, je možné, že byla špatně zadána e-mailová adresa. Zadej ji prosím znovu.
Potřebuješ další pomoc?
Pošli nám prosím e-mail, který bude obsahovat všechny důležíté informace - včetně detailů o tvé objednávce, e-mailovou adresu a fotky nebo videa vadného zboží.
Nebo nám pošli přímou zprávu
Na všechny zprávy odpovídáme do 24 hodin, od pondělí do pátku. Na všechny zprávy z víkendu odpovídáme následující pracovní den.